Почетак > ГЛАС ОБИЧНИХ ГРАЂАНА > DIREKTORI ZDRAVSTVENIH USTANOVA U VOJVODINI ZNALI DA OBRADUJU I SOPSTVENI DŽEP

DIREKTORI ZDRAVSTVENIH USTANOVA U VOJVODINI ZNALI DA OBRADUJU I SOPSTVENI DŽEP

15. јануар 2014.

 

U senci jednog dobro plaćenog lekarskog seminara, među onim retkim vrednim i poštenim novosadskim lekarima, čule su se i neke nove priče o pljačkama i korupciji vodećih zdravstvenih radnika. Prenosimo samo delić korupcionaškog umeća eminetnih čelnika zdravstrvenih ustanova u Vojvodini.

 

          Arpad Nađ

 

Na zidanju petog sprata Instituta za kardiovaskularne bolesti (IKVB) u Sremskoj Kamenici, nesmenjiva direktorka ove ustanove, Nada Čemerlić Adžić, utajila je ogromne pare koje je danas teško i sabrati jer je investicija" tekla netransparentno. Takođe je otela dobar deo novca i na "transakcijama", zapravo, višestruko plaćenim aparatima (na primer, CT 2,5 miliona evra umesto 700.000!). Na svemu je zarađivala, pa čak i na ugrađivanju venecijanskog stakla i kobaltnih pločica!

Nedavno je učestvovala na jednom predavanju u programu koji je nazvan "Bolnica protiv korupcije", što je vrhunska sprdnja s obzirom da je ona doajen korupcije u vojvođanskom zdravstvu.

Ova predavanja su bila plaćena – svako sa najmanje 500 evra, i to od farmaceutskih kompanija. Ali, to je tek bio sitan bakšiš u odnosu na ono što je "ispod stola" isplaćivano! Dr Nada Čemerlić Adžić je i glavni istraživač u izmišljenim projektima pokrajinskog sekretarijata za nauku i zdravstvo, kao i glavni istraživač u svim studijama ispitivanja lekova na in Institutu! Stalno je na putovanjima. Sve joj to donosi barem par stotina hiljada evra.

Program seminara je sledeći. Direktor seminara je dr Debeljački, čovek koji je sinonim za korupciju na IKVB. Trgovao sa pejsmejkerima koje je u teškim vremenima sa kolegama sa patologije skidao sa umrlih pacijenata i prodavao ih nevoljnicima.

Ogromne pare uzima svakodnevno od pacijenata sa svojom dobro umreženom grupom lekara. Inače ozbiljne pare je uzeo i od počivšeg Bate Buturovića kome je armirao krvne sudove stentovima i koji je zahvaljujući tome i umro. Za neverovati je, ali, dr Debeljački je i ozbiljan trgovac kradenim kolima…

Moderator ovih predavanja bio je Dr Živojin Jonjev, bivši vojni dezerter, koji sa Kućom zdravlja iz Subotice, ali i sa nekim kardiolozima, kao i sa bivšom sekretaricom Don Ninoslava Radovanovića, ima "crnu liniju" sa uzimanjem para za operacije.

Pacijenti se nakon operacije bude i traže pare da im vrati natrag. Na Institutu mu rade i žena i dve "dežurne" švalerke, inače medicinske sestre koje su udate i od kojih je jedna ozbiljno obolela zbog ljubomore, a drugoj koja je bezobzirnija, otplaćuje stambeni kredit.

Videolink na ovom predavanju je uspostavljen iz Švajcarske sa eminentnim predavačem i doajenom srpske medicinske korupcije, poznatim još od vremena dr Medenice, akademikom Srpske akademije nauka, Ninoslavom Radovanovićem, koji je ukazao na istorijske, tehnološke, psihološke i bezbedonosne aspekte za razvoj uspešne korupcije.

Bila je pozvana i ministarka zdravlja Sarmica (nadimak koji je dobila među lekarima u Novom Sadu) Slavica Đukić Dejanović, ali je ona bila zauzeta dilovanjem portugalskog vina i brojanjem ukradenog novca koji su odradile firme njenog supruga.

 

©Geto Srbija

materijal: list protiv mafije

  1. 15. јануар 2014. у 22:43

    Voleo bi da čujem i suprotnu stranu. Ja sam bio u Kamenici, dr Debeljački mi je ugradio stent, sem korisnih saveta ništa drugo mi nije rekao. Za investicije ne znam.U Novom Sadu su mi operisali sinuse dva puta, U Vrbasu su mi operisali slepo crevo, a u Senti krajnike. Nikada od mene niko nije tražio mito ni od lekara ni od sestara, niti sam im ja davao bilo šta.Zaista me interesuje, kako, kada i gde vadi pejsmekere iz mrtvaca, i da na to rodbina ne reaguje.Ne znam, možda sam naivan, ili izuzetak, ali meni mnogo toga u ovom članku nije jasno

    Свиђа ми се

  2. 17. јануар 2014. у 14:45

    Svi su se oglusili na moje tvrdje da je Institut Sremska Kamenica logor Aausvic!!! Supruga Milana Radakovica su mi ubili tudjom hemoterapijom, njegovog imenjaka kojih je bilo 5 u kompjuteru kod dr Milana Djordjevica, meni su poslali telegram saucesca da sam ja umrla, na to sve direktor onkologije Vicko Ferenc kaze da niko nije kriv ni za smrt mog supruga ni sto su mene proglasili mrtvom! Ni inspekcija zdravlja na celu sa dr Zvezdanom Bjeletic nije bila voljna da utvrdi pravu istinu jer se zdusno brane, pozelela sam im svima da im se dogodi u 2014 god ono sto su meni uradili u 2013 god. Na kraju je kriminalisticka policija NS i javni tuzllac podigao optuznicu protiv dr Milana Djordjevica i ostalih saucesnika, da bi isti, kada su ALO novine objavile „Mrtva“ zena tuzi lekara Instituta, poslali taj dan coveka kriminalca da me ubije na grobu mog supruga!!! Sta jos treba da se dogodi da bi nase zdravstvo i placene lekare u crnim mantilima farmaceutskih mafija nase korumpirano sudstvo osudilo….sa svim ovim su upoznati i min zdravlja Slavica Djukic Dejanovic i podpresednik Aleksandar Vucic….mogu samo kazati, Srbijo, dotakla si dno zivota!!!

    Свиђа ми се

  3. 17. јануар 2014. у 20:26

    U istom tom logoru Ausvic, odnosno Institutu Sremska Kamenica, list „Svet“ je otkrio aferu da je dr Scepanovic silovao pacijentkinju u komi!!! Novinaru su zapretili, ime mi je poznato, da ako objavi tu bruku i sramotu Instituta, zar ne misli da ce on ili neko njegov doci „pod noz“! Desilo se da mu te otac dosao na nogama a iznet na nosilima, prenesen na VMA gde su mu jedva spasili zivot! Drzavo, dokle ces da cutis i skrivas placene ubice u Sr. Kamenici, koliko ce jos dr, Milan Djordjevic da ubije pacijenata kao sto je ubio i mog supruga Milana Radakovica, a da bude nedodirljiv ovim nasim prljavim zakonom???

    Свиђа ми се

  4. 24. јануар 2014. у 16:18

    Šta reći osim da je to katastrofa za naše društvo i državu !!! Ali zar niste imali bolji primer u Vašoj ustanovi , godpodine Tomo ?! Kada lekari naplate za neku složenu operaciju i tako spasu zdravlje a možda i život nekome onda taj ako ima pa neka i plati tu uslugu ali ako gradjani moraju da plate radno mesto , kao što je to u tvojoj ustanovi slučaj, a nezaboravimo da svi imamo pravo na rad i po ustavu i po svim drugim pisanim i nepisanim pravilima , onda je to ponižavajuće za direktora takve ustanove bez obzira da li deo tog novca on preda stranci koja ga je tu i postavila. Kao sindikalac Lozničkog zdravstva, Gospodine Tomo, Vi biste trebali da rasvetljavate baš ovakve pojave i dešavanja !!!

    Свиђа ми се

  1. No trackbacks yet.
Затворено за коментаре.
