Почетак > ГЛАС ОБИЧНИХ ГРАЂАНА > DRAGAN ĐILAS: OZBILJAN ČOVEK ZA OZBILJNU ROBIJU

DRAGAN ĐILAS: OZBILJAN ČOVEK ZA OZBILJNU ROBIJU

26. април 2012.

 

Kako vreme prolazi, iz dana u dan se pojavljuju novi dokazi protiv odlazećeg gradonačelnika Dragana Đilasa koji ga terete za ozbiljne zloupotrebe i kriminal, koji se dešavao svo vreme dok je vodio Beograd.

 

Piše: Dragan Vujević
        član Veća, Opština
        Novi Beograd

Dragan Djilas

 

“Gradonačelnik Đilas mi je lično rekao da moram da izmislim kako znam i umem fiktivne radove na rekonstrukciji novobeogradskog bazena”.

 

“Kao i mnogo puta do tada uvek sam mu poverljivo završavao sve poslove i posliće. Đilas je znao da sam ja bio direktor na tom bazenu i da mogu sve to da odradim tiho, i kako on kaže, a pošto radim sada u opštini mogu i tamo da sredim.

Obzirom da su me moji zezali sa nelegalnom gradnjom svoje kuće na Bežanisjkoj Kosi zamolio sam Đilasa da mi obezbedi legalizaciju kako bi najzad rešio svoj stambeni problem, da imam i ja neke koristi od završavanja poslova za Đilasa.

Pokrio sam se sa papirom koji sam od njega jedva dobio napismeno, a koji se nalazi u prilogu br. 1, gde se vidi da su fiktivni nepredviđeni radovi naređeni od strane Đilasa”!

Kada sam mu rekao da mogu da izmislim samo radove od oko 3 miliona dinara bio je jako besan, kao što zna da bude, i zapretio da će mi porušiti kuću na Bežanijskoj Kosi, kao i da će me proterati sa gradske liste, a za opštinsku listu,  moram da se svađam sa predsednikom opštine Milenkovićem”.

 

“Od tada je sve krenulo naopako zbog prokleta 3 miliona dinara fiktivnih radova, a sve što sam uradio za njega i njegovog kuma se zaboravilo”.

“Sve sam mu ja radio duple zavodne brojeve, duple knjige u nabavkama, sve sam mu sredio, sve završavao, a on sad meni tako…”!

Nekako se smirio kada sam mu objasnio da je tako bolje, jer ću lakše namestiti malu nabavku do 3 miliona dinara koja ne mora da se javno oglašava. 

Tako smo i uradili za Đilasa, a dokaz za to je u prilogu br. 2, koji je potpisao predsednik opštine, a kada je video onu Đilasovu naredbu skroz je prebledeo.

 

“Ako je Đilas mislio da me je zadovoljio sa time što me je ostavio na opštinskoj listi, a posle da me smeni za neki dan iz opštine kada prođu izbori, grdno se prevario.

Čik neka dođu kuću da mi ruše, ja sve papire protiv njih imam, tako da mogu da dokažem da je Dragan Đilas kriminalac, kao i svi oni koji se nalaze oko njega”!

 

#Geto Srbija

Materijal:Novinar.de 

Creative Commons лиценца

  1. Srđan
    1. мај 2012. у 23:48

    Ma jel moguće ovo?!

    Свиђа ми се

  1. No trackbacks yet.
Затворено за коментаре.
