Почетак > ГЛАС ОБИЧНИХ ГРАЂАНА > CIRKUSKA TURNEJA BORISA TADIĆA SE NASTAVLJA, BR. 2

CIRKUSKA TURNEJA BORISA TADIĆA SE NASTAVLJA, BR. 2

23. марта 2012.

 

Nezaustavljivi Boris Tadić, kao Deux Ex Machina, maršira Srbijom, otvarajući pogone za vunene džempere i gumene gume, pritom izgovarajući LSD-misli u svom ekstremno-halucinantnom obliku, trudeći se da ujedno bude psihodelični Mudrac, pravoslavni Mojsije i ekonomski Guru.

Ovo sveto moždano Trojstvo uspeva u Srbiji, o čemu svedoči sledeći bolesni izveštaj još bolesnijeg Tanjuga.

 

Ovako se rađa užički džemper: Boris Tadić na vunenom porođaju u fabričici Klupko

Ovako se rađa užički džemper: Boris Tadić na vunenom porođaju u fabrici Klupko.

 

Kako ushićeno javlja Tanjug, predsednik Srbije Boris Tadić posetio je u Užicu predionicu Klupko i poručio da država „treba da pomogne da se proizvodi koji su traženi na tržištu, ali i čuvaju tradiciju, plasiraju i na međunarodna tržišta“.

 

Tadić je po sto šesti put ponovio da je „pokretanje porodičnog biznisa jedini pravi i najbolji način da se stvore radna mesta, ali i da porodice obezbede egzistenciju sebi, da školuju svoju decu i zaposle meštane tog kraja“. Impresioniran predionicom, a posebno vunom, Boris Tadić je otkrio: „Pronašli ste proizvod koji ima plasman na tržištu i za kojim postoji potreba i to je najbolji način da pomognete ovom društvu, a sa proizvodima od vune, koji se prave u predionici Klupko, vlasnici ne samo da proizvode ekonomsku vrednost, već i čuvaju tradiciju. Ovaj kraj je poznat po tome i takvi proizvodi su veoma bitni sa stanovišta kulture i tradicije, ali vi takođe dajete ekonomsku sigurnost mnogim zaposlenima“.

Svestan fashion-značaja u životu Srbalja, Tadić je otkrio neporecivu istinu: „ Širom Srbije su poznati džemperi iz zlatiborskog kraja i to svi mi u Beogradu znamo, ali važno je ako bismo mogli da užičke džempere plasiramo i na međunarodno tržište.“

Vlasnik predionice Klupko Dragoslav Simić objasnio je da se radi o porodičnom preduzeću, koje zapošljava četiri radnika i koje je uspelo da od izumiranja spase stari zanat. Preduzeće je osnovano 1998. godine i radi uspešno zahvaljujući angažovanju cele porodice, a, prema njegovim rečima, ćerka je zainteresovana da posle školovanja nastavi porodični biznis. Predionica Klupko, koja se posvetila uslugama predenja za treća lica, radi i za tržišta na krajnjem severu Evrope.

 

Svaki radnik u Srbiji danas ima zebnju da li će imati obezbeđeno radno mesto. To je briga ove zemlje i njenih institucija„, zaključio je DS-poslovicom Boris Tadić prilikom spontanog otvaranja fabrike „Cooper Tire & Rubber Company“ u Kruševcu.

Na opšte zaprepašćenje prisutnih, Tadić je otkrio danema novih radnih mesta bez investicija, te da su ona nešto najvažnije što se može obezbediti“.

Američka kompanija – javlja ponizno DS Tanjug – praktično je kupila fabriku za proizvodnju automobilskih guma u okviru kruševačkog Trajala za 13 miliona evra, dok će ostali deo Trajala biti u zajedničkom vlasništvu države i sadašnjeg vlasnika, bugarske kompanije Brikel.

 

Sasvim nevezano s gumama, a u vezi s duvanjem lepka, Tadić je dobacio: „Čak i kad se ljudima u Srbiji ne čini da smo posvećeni tome zbog teškoća sa kojima se suočavamo to je u stvari smisao našeg života dok obavljamo naše dužnosti„, rekao je Tadić.

U nevezanom, ali rastrojenom live-stream-razmišljanju, predsednik se potom nenadano opsetio firme US Steel kojoj je podario verbalni hommage: „Jedan veliki investitor Ju es stil napustio je Srbiju, ali će radna mesta u Smederevu biti sačuvana“.

 

Tadić je, s tugom javlja B92, na svečanosti kojoj su prisustvovali predsednik kompanije Roj Arms i amabasadorka SAD u Srbiji Meri Vorlik, rekao da se u okolnostima krize „svuda u svetu teško dolazi do novih investicija, a pogotovo to nije lako Srbiji, koja prethodnih decenija nije uživala ugled stabilne zemlje za investicije. Kad je (Roj) Arms Upravnom odboru svoje kompanije predložio investiciju u Srbiju, pitali su ga – zašto Srbija. Kada velike kompanije predlažu mesto za investiranje njih ne pitaju zašto, a mi moramo i sa tim da se borimo, zbog crne naslage osećanja prema Srbiji iz prethodnih decenija„.

 

Prema predsednikovim rečima, proteklih godina uspelo se u tome da se donekle promeni slika Srbije, a status kandidata u EU predstavlja istovremeno znači i status kredibiliteta zemlje: „Vi ste to osvojili. I status kandidata i ovu investiciju“, poručio je veselo Tadić zaposlenima u novoj fabrici.

U govornom napadu, Tadić nije odoleo da ne poruči „da se ni po koju cenu ne sme odustati od tog puta, da bi generacijama koje dolaze ostavili bolju zemlju, nego što smo je zatekli„.

Obraćajući se zabezeknutim radnicima, Tadić je zapretio molbom: „Radnici, za vas imam jednu molbu: posvetite se svom radnom mestu, jer tako ćete ga očuvati i tako ćete dokazati da ova investicija sa velikim svetskim proizvođačem guma predstavlja izvesnu investiciju. Samo tako i vaše porodice mogu biti sigurne. Čuvanje radnog mesta je ključna stvar„.

 

Ambasadorka SAD u Srbiji Meri Vorlik,  skrušeno je priznala da je današnje otvaranje „snažan dokaz o mnogim prednostima koje Srbija pruža kada su u pitanju strane investicije, poput veštih i obrazovanih radnika, strateške lokacije, slobodne trgovine i odnosa koje je Srbija izgradila na veoma važnim svetskim tržištima“.

Počasni DS član: E-Mary, e-Worlick.

Tadićev intimus, gospođa Mary intimno je podsetila da se ove godine obeležava deset godina postojanja američke organizacije za međunarodni razvoj (USAID) u Srbiji, a veći deo od 810 miliona dolara, koji su uloženi u Srbiji, realizovani su putem te agencije.

 

#Geto Srbija

Materijal:eNovine 

Creative Commons лиценца

Advertisements
%d bloggers like this: